داشتن کسبوکاری مستقل، برای بسیاری بهویژه جوانان، رویا و آرزویی دستنیافتنی است؛ زیرا آنها نمیدانند که از کجا باید بیاغازند، چه مسیری را باید بپیمایند و چه خطرهایی در این راه، پیش پای آنها خواهد بود. هرچند کتابهای بسیاری در بازار وجود دارند که نگاشته شدهاند تا جویندگان را در این مسیر راه بنمایند، اما اکثر آنها مجموعهای از رویاپردازیها، بایدها و نبایدهای کلی هستند و کمتر راهکارهای کاربردی را با زبان و بیانی ساده و به دور از رویاپردازی و جاهطلبی ارائه میکنند.
کتاب «هفت گام برای شروع موفق یک کسبوکار» از آن دسته کتابهایی است که ابتدا میکوشند شناختی مناسب از فرد به او بدهند تا بداند که آیا ذاتا یک کارآفرین هست یا نه و سپس گام به گام، او را در شکستن دیوار محدودیتهای ذهنی و آنگاه محدودیتهای دنیای بیرونی یاری دهند.
هنوز نظری ندارید ، صدای خود را به زیر اضافه کنید!